Studio Prikkels Hillegersberg - fit en sterk door elektro-spierstimulatie

Trainen met Bodytec kan iedereen en kost niet meer dan 20 minuten per week.

Electro-spier stimulatie: wat is dat?
Bent u bekend met de TellSell elektroden die op het lichaam gebonden konden worden, waarmee je spiergroepen kunt activeren en laten samentrekken? Daar lijkt het op, het kietelt, maar is verder ongevaarlijk.

Nieuwsgierig als ik ben boekte ik een kennismakingssessie (Je kunt dit doen via onder vermelde site)

In sessies van 20 minuten word je persoonlijk begeleid op een sensationeel pad richting een fit en energiek en sterk lichaam. Deze sessie staat volgens de informatie gelijk aan uren krachttraining voor alle verschillende spiergroepen. De personal trainer traint maximaal 2 personen tegelijk in een mooi ruim en licht hoekpand op de Weissenbruchlaan 168.

Je bepaalt zelf de sterkte van de elektrische impulsen en het is volkomen pijnloos. Ik heb gisteren persoonlijk kennisgemaakt met het programma en heb de lat behoorlijk hoog gelegd. Ik had verwacht vandaag behoorlijk spierpijn te zullen hebben, maar wat blijkt:  valt reuze mee !

Als je net als ik strakkere benen, billen, buik, armen en sterkere rug- en bekkenbodem- spieren wilt hebben, maar je hebt geen tijd voor de sportschool, volg mijn advies dan op.

Voor gasten van Quintessence/BeautySleep:
Het is op 5 minuutjes lopen van onze accommodatie! Geweldig, doen! 
reserveren@studioprikkels.nl

Enig nadeel: het is niet goedkoop. Echter, wie het ervoor over heeft....het werkt!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten