Het jaar 2019 - een nieuwe Mijlpaal ?





Ik ga alles wat ik de afgelopen 7 jaar heb geleerd integreren in een nieuw initiatief :




Binnenkort gaat mijn webwinkel bij Bol.com in de lucht


QVQ luxery gifts



Het idee erachter is het volgende: Mijlpalen vier je. 7 jaar geleden begon ik met mijn Quest naar de essentie van alles, een zoektocht naar mijzelf, naar het waarom, naar het waarheen. Booking.com kwam op mijn pad. Catawiki eveneens. Er zit een schoonheid achter deze zoektocht. Een reden waarom dingen op mijn pad komen. daarom ga ik verder onder de naam QuoVadis Quintessence. De 5th essence is het wezenlijke, de puurste vorm van alles dat bestaat. Dat kun je zien als liefde, of het goddelijke.  Ergens rond 1980 speelde ik al met de naam Divina Vici.  Iedereen kent de spreuk Veni, Vidi, Vici,  Ik kwam, ik zag, en ik overwon. De naam Divina had toen al een luxe gedachte, ik zou goddelijke lingerie op de markt brengen, zoals Marlies Dekker dat later succesvol deed. Gehinderd door kennis over de productie en markt is dat idee op de achtergrond beland. Maar nu komt alles terug.


Op de nieuwe site in wording, een webwinkel met luxe uitstraling, zie je de volgende tekst over ons:


Mijlpalen vier je met blijvende herinneringen. U hecht waarde aan kwaliteit en unieke cadeaus. U bent bij ons aan het goede adres voor originele huwelijksgeschenken, lieve gepersonaliseerde handwerkjes, zachte kussens, fonkelend glaswerk en buitengewone kandelaars. laat u verrassen door ons steeds wisselende assortiment. Betaalbare Luxe.




Ik ga de mooiste artikelen kopen en verkopen. 

Ga me volgen op mijn nieuwe site: 

qvqgifts.nl






Geen opmerkingen:

Een reactie posten